تیل سوان کیست ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

ماموریت تیل سوان تبدیل رنج انسان به یک زندگی قدرتمند و اصیل است.

او خالق مجموعه محبوب YouTube "Ask Teal"، نویسنده شش کتاب منتشر شده بین المللی، و هنرمند صدها نقاشی فرکانس است.

تیل سوان در ارتباط با دیدگاه خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان، بنیاد HEADWAY را تأسیس کرد، یک شرکت غیرانتفاعی که ایده‌ها، اهداف و سرمایه‌گذاری‌هایی را با هدف تغییر مثبت در جهان امکان‌پذیر می‌سازد.


تیل سوان در سانتافه، نیومکزیکو در 16 ژوئن 1984 در ساعت 7:42 صبح به دنیا آمد. او با طیف وسیعی از توانایی های فراحسی متولد شد.
به دلیل این توانایی ها بود که او در نهایت هدف قرار گرفت تا قربانی سوء استفاده شود. به قول خودش: "بدون آزار و رنجی که تجربه کردم، من کسی بودم که می توانستم اطلاعات باطنی زیادی در مورد کیهان به طور کلی به شما بدهم، اما هیچ درک واقعی از واقعیت درد و رنج انسان یا نحوه درمان آن نداشتم. آی تی. من فقط نصف تصویر وجود انسان را داشتم. هدیه رنج من این است که اکنون تصویر کاملی دارم و این به شدت هم آنچه را که تدریس می‌کنم و هم روش تدریس من را تغییر داده است.»

قو تیل برای کسانی که به سادگی می خواهند احساس خوبی داشته باشند توصیه نمی شود. او به کسانی توصیه می شود که حقیقت را می خواهند حتی اگر حقیقت به درد بخورد. واقعیت بی طرفانه است. شخصی نیست این به سادگی به شما نشان می دهد که چه چیزی چنین است.

او چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت آن را مثبت تلقی می کند. اما او همچنین چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت نمی‌خواهد آنها را بپذیرد، مالک آن یا ادغام کند.

وقتی فردی تصمیم می گیرد که برای دیدن حقیقت و دیدن واقعیت آماده است، تیل سوان می تواند واقعیت فیزیکی و غیر فیزیکی هر موقعیتی را منعکس کند. با رویارویی با حقیقت و رویارویی با واقعیت، آن‌ها بر اساس آگاهی جدیدی که به دست آورده‌اند، این قدرت را پیدا می‌کنند تا گام‌های ذهنی، عاطفی و جسمی در جهت بهبود بردارند.teal-meditating-cz.jpg
برای تعمیم می توان حوزه معنویت و خودیاری را به دو اردو تقسیم کرد. اول تمرین معنویت و خودیاری برای تجربه آسایش و آرامش است. دوم تمرین معنویت و خودیاری برای آگاهی و بیداری است. افرادی که در اردوی اول قرار می گیرند، می خواهند احساس خوبی داشته باشند. آنها دانش و شیوه های موجود در زمینه معنوی و خودیاری را راهی برای احساس خوب می دانند. افرادی که در اردوگاه دوم قرار می گیرند، می خواهند بدانند چه چیزی حقیقت دارد. آنها می دانند که دانستن حقیقت آنها را قادر می سازد تا تغییراتی ایجاد کنند که منجر به احساس بهتر شود. اما آن‌ها می‌خواهند حقیقت را بدانند حتی اگر چیزی که به آن‌ها می‌رسند واقعاً احساس ناراحتی کنند. این سناریوی قرص آبی ماتریکس کلاسیک یا قرص قرمز است.
teal-fl.jpgتنها محور قدرت و انتخاب شما این است که در واقعیت باشید و حقیقت را ببینید. اما همه اینها گفته می شود، انسان باید بخواهد حقیقت را ببیند. شما نمی توانید کسی را وادار به دیدن حقیقت کنید. و بنابراین، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که واقعاً صادقانه تصمیم بگیرید که انگیزه واقعی شما برای تمرین معنویت و خودیاری چیست.

https://tealswan.com/about-teal/





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: